מדוע לעולם לא אקנה דבר אצל "ל.ס.פיוצ'ר"

  

מאת: המערכת

 

 

 

 

 

 

חזרה למדור הצרכנות

חשבתן שתרבות המכירות והעסקים בארץ כבר השתנתה לטובה בשנים האחרונות? חשבתן שאנשי עסקים כבר מבינים לליבם של הקונים ושהם באים לקראתם? חשבתם שתרבות המכירות היא אדיבה יותר, סובלנית יותר? אז חשבתן!...

 

ובכן - תחשבו שוב. אני לא אחשוב הרבה, אלא פשוט אזכיר שם אחד של חברה שאצלה לעולם לא אקנה, וגם אדאג לכך שחברותי לא יקנו ממנה מדפסות.

 

ובכן - הרקע: אני מקבלת עשרות מודעות פרסומת לא רצויות למשרדי, אשר מבזבזות את נייר הפקס ואת הדיו היקר שלה, שלא לדבר על הבלאי המהיר של מכונת הפקס-העתקה שלי. בדרך כלל אני נוהגת להעביר פקס בחזרה אל המספר המתפרסם מעל למודעה, ומבקשת לא לשלוח אלי יותר פירסומות. החוק, הרי מגן עלי!

 

ובכן, הפעם זה היה ביום ו' בבוקר. אני קמה בבוקר ומוצאת 3 דפי פירסום מאותה חברה, בשם "ל.ש.פיוצר", המנסים לדחוף אל תוך פרצופי את מכונות הצילום של חברת קרט. על פני 3 דפים מיותרים ומשעממים הם מפרטים את סגולות מרכולתם שאיננה מעניינת אותי - אבל יותר מכל מרתיחה אותי העובדה שאני שילמתי על הדפים ועל הדיו שבזבזו ממכונת ההעתקה של משרדי. על חשבוני אין להם בעיה לשלוח 3 דפים מפורטים שלא ביקשתי, ועוד עם תמונות.

 

אני מחפשת מספר פקס שאליו אוכל להפנות בקשה מנומסת: "נא לא להעביר אלי יותר..."אבל - ניחשתן: אין כזה בנמצא. החברה הנ"ל איננה מעונינת שתבקשו להוציא את שמכן מהרשימה שלהם. אבל הם כן מעונינים למכור לכן מכונות צילום, אז אני מתקשרת למוקד המכירות שלהם - מספר של טלפון נייד.

 

הטלפון מצלצל 2 צלצולים, "כן!" עונה לי קול גברי בלתי מנומס בטון זועף. אני שואלת בהיסוס: "זו חברת קרט?". הצד השני: "כן, מה את רוצה לקנות"? אני: "אינני מעונינת לקנות מכם. אני כן מעונינת שתמסור לממונים עליך את פרטי כדי שיפסיקו להטריד אותי בפקסים מיותרים".

 

ואז, ברגע שנוכח שארנקי לא ייפול לידיו, נופלת מיד המסיכה מפני האדון הבלתי אדיב מלכתחילה: "תשלחי לי פקס למספר הזה, וגם אני לא רוצה למכור לך"...(למותר לציין כי במשך השעה לאחר שיחה אדיבה ונעימה זו לא היה ניתן לשלוח פקס למספר שציין המוכר האנטיפאט...)

 

ואם אלה פני החברה, אני מקווה שכל אחת מכן תזכור את שמה: חברת "ל.ש.פיוצר", המוכרים את מכשירי קרט karat, כדי שלא תזכה לראות גם מכספכן לעולם, כי ממני כבר בטוח הם לא יזכו לראות פרוטה!

________________________

תגובות: כיתבי לנו                                 מעניין? שילחי לחברה

.
שלום רב,
 
קראתי את הכתבה

מדוע לעולם לא אקנה דבר אצל "ל.ס.פיוצר"

ולא הופתעתי.
 
אני קניתי משדר FM לרכב מחברת ל.צ. פיוצר (דרך אתר GETIT).
1. במועד ההספקה (עד 3 ימי עבודה) הם ממש לא עמדו (היה 10 ימי עבודה). וזו היתה הסיבה העיקרית שבגללה קניתי דרכם יותר ביוקר, כי הייתי צריך את המוצר לנסיעה קרובה.
2. כשלא עמדו במועד ההספקה ביקשתי לבטל. הם שלחו את המוצר בכל זאת (כי אז אני מחוייב לשלם הוצאות).
3. כמובן שמאד קשה לתפוס אותם טלפונית וגם אם כן השירות על הפנים.
4. חברת GETIT שהיא האתר המתווך גם כן ממש לא עוזרת.
 
אשמח אם תוסיפו את תגובתי.
בתודה,

   תמיר.

______________

לכל מען דבעי

גם אני קראתי את הכתבה על ל.ש פיוצר

ואני מצטרף לקריאות לא לתת להם אגורה מכספכם!

הזמנתי מהם 2 מוצרים ב – 2 הזדמנויות שונות

הומצר הראשון לא הגיעה מעל לחודש!!! ובסוף בוטל ואני עדיין מחכה לכספי חזרה.

המוצר השני שהוזמן כמה ימים לאחר המוצר הראשון שכאמור שלא הגיע גם לא הגיע שלושה שבועות

לבסוף הגיע פגום ואין עם מי לדבר...

עדיין בדיונים אך לא רואה פתרון בטח שלא לדבר על פיצוי..

 

להתרחק כמו מאש!!!

בברכה,

עמרי

 

____________________________________________