מדור הייעוץ העיסקי-שיווקי

איך לשווק את המוצר שלכן, את היוזמה העסקית שלכן או את עצמכן?
שאלות בנושאי שיווק תעננה כאן ע"י חנה בית הלחמי, יועצת שיווק

חנה בית הלחמי

 

שילחי שאלה לחנה

 

חזרה למדור הייעוץ השיווקי

עוד יעוץ שיווקי:
  איך יוצרים את השוק שלי?

 איך משיגים כסף?

 יציאה מעבדות לחירות

 איך עושים קבוצת מיקוד לספר?

 איך עוזבים ביטחון כלכלי כדי להגשים את עצמי כאמנית?

 איך משווקים את האמנות שלי?

 איך פונים לשוק האימהות החדשות?

 איך משווקים מוצר מדף?

"איך משווקים סדנאות לאירגונים?"

שאלה:

שלום חנה,

 

סיימתי ללמוד הנחיית סדנאות, תחום שאני מאוד אוהבת ומחוברת אליו. הנישה שבחרתי בעיקר היא ייעוץ תעסוקתי, העצמה ופיתוח אישי.

 לאחרונה סיימתי בהצלחה גדולה את הסטאז' שלי- 10 סדנאות לפיתוח אישי במגזר הציבורי.

 אני מנסה כרגע "להניע" את היוזמה הזו אך ללא הצלחה. שולחת מיילים לכל מיני ארגונים, חברות ואפילו עמותות ומתנסים, וברובם התשובה אותה תשובה- "נשמע מעניין, במידת הצורך נצור עמך קשר".

 יש לי תכנית שיווקית ואני שולחת מיילים רבים..אך ללא היענות

 השאלה היא אם יש לך רעיונות נוספים איך להיכנס לארגון כשכירה/פרילאנסרית ולהעביר סדנאות?

 תודה רבה.

 אפרת

 

 

תשובה:

 

שלום אפרת,

לכל כלי שיווקי יש מחיר. פלאייר עולה כסף. אתר עולה כסף. שעת עבודה שיווקית שווה כסף, וראוי לתמחר כמה בדיוק שווה שעה שלך, כדי שלא תחרגי בשימוש רב מדי בשעות עבודתך, ביחס לתמורה.

אני מציעה שתבני לעצמך תקציב שיווק בו את מוכנה לעמוד, ונסי בהתחלה למקד את פעילותך בחשיפה: הרצאות הזול או בהתנדבות, כתיבה באינטרנט, אתר. כמו כן – עבודה כשכירה או פרילנסרית עבור מי שכבר יש להם לקוחות – על מנת שיותר אנשים ידעו על קיומך ומה את שווה. לוקח זמן ליצור שם מקצועי. לעבוד ב- PUSH ולנסות להיכנס כאלמונית לארגונים, זה לא פשוט.

תקדישי את השנה הקרובה לתהודה, להדהד את שמך ומשובים טובים עליך, ואז כניסתך לארגונים תהיה קלה יותר.

 

בהצלחה,

חנה בית הלחמי

יועצת שיווק ואסטרטגיה, מנחת קבוצות ומאמנת ארגונית-מגדרית

 

  ______________________________

שילחי שאלה לחנה בית הלחמי

_____________________________________