מדור הייעוץ העיסקי-שיווקי

איך לשווק את המוצר שלכן, את היוזמה העסקית שלכן או את עצמכן?
שאלות בנושאי שיווק תעננה כאן ע"י חנה בית הלחמי, יועצת שיווק

שילחי שאלה לחנה

חזרה למדור הייעוץ השיווקי

7. איך משווקים יעוץ והדרכה למיניות?
8.
איך מתחילים עסק חדש בלי כסף?
9.
יש לי מרפאה אלטרנטיבית. איך מוצאים לקוחות?

10. איך כותבים תכנית עיסקית?

11. איך מתחילים באירגונים גדולים?

12. האם כדאי למכור בזול?

13. איך הופכים את התחביב לעסק?

14. איך יוצרים את השוק שלי?

15. איך משיגים כסף?

16. יציאה מעבדות לחירות

17.  איך עושים קבוצת מיקוד לספר?

18. איך עוזבים ביטחון כלכלי כדי להגשים את עצמי כאמנית?

19. איך משווקים את האמנות שלי?

20. איך פונים לשוק האימהות החדשות?

21. איך משווקים מוצר מדף?

22.  איך מתחילים עסק לילדים בשילוב אמנות?

"איך לפרסם שירותי עריכת דין בדרך שאינה מבזה את שירותי?"

 

שאלה:

 

שלום חנה

אני עוסקת בעריכת דין. כללי האתיקה שלנו מתירים פרסום במגבלות מאוד ספציפיות. כך למשל מותר לפרסם את רמת התואר אליה הגעת, תחומי התמחות וכו'.

 

יחד עם זאת לדעתי הפרסום הזה איננו אפקטיבי שכן הוא נבלע בין יתר הפרסומות. למעשה אין לעו"ד דרך להבדיל את הפרסום שלו האישי מאחרים.

 

איך לדעתך ניתן בכל זאת לשווק שירות מקצועי, בדרך שאינה מבזה או מפחיתה מכבוד המקצוע ומכבוד עו"ד?

אודה על מענך.

בברכת יום טוב, טל

 

תשובה:

 

שלום טל,

לעורכות דין יש הרבה מאוד דרכים לפרסם את עצמן.

למשל - לפתוח פינת ייעוץ משפטי באינטרנט או באחד המקומונים, להציב מאמר פירסומי, להקים אתר העוסק בהבטים משפטיים שונים, לגלות מעורבות ולשלוח מאמרים לאתרים משפטיים קיימים.

כמו בהרבה מקצועות אחרים, מילת המפתח היא מעורבות. מעורבות בקהילה, בחברה שבה את פועלת וממנה את שואפת להתפרנס.

 

ככל ששמך יינשא ביותר מקומות, כך יהדהד האפקט הפרסומי רחוק יותר. אני מציעה לך בחום, לכן, לנסות ולבחון את האופציה של אינטרנט ומקומונים, אולי אפילו רדיו, מבלי לבטל כמובן את חשיבות הפרסום לקהל יעד ממוקד ובמגבלות שמטילה עלייך האתיקה המקצועית.

 

בכל מקרה, חשוב שתבחני את הבימה הפרסומית הניתנת לך ותוודאי שהיא חשופה למספר רב של קוראים / גולשים ושהקהל העושה בה שימוש מתאים ככל האפשר לפרופיל לקוחותיך.

 

בהצלחה,

 

חנה

 


 

 

______________________________

שילחי שאלה לחנה בית הלחמי

_____________________________________