מדור הייעוץ העיסקי-שיווקי

איך לשווק את המוצר שלכן, את היוזמה העסקית שלכן או את עצמכן?
שאלות בנושאי שיווק תעננה כאן ע"י חנה בית הלחמי, יועצת שיווק

שילחי שאלה לחנה

חזרה למדור הייעוץ השיווקי

עוד יעוץ שיווקי:
1.
רוצות לפתח מיזם בתחום ההסעדה (קייטרינג)
2.
איך משווקים סדנה?
3.
ליצן-קוסם מחפש קהל
4.
כתבתי ספר: איך מגיעים לקהל?
5.
האם להתפשר או להתפזר?
6.
איך מתחילים?
7.
איך משווקים יעוץ והדרכה למיניות?
8.
איך מתחילים עסק חדש בלי כסף?
9.
יש לי מרפאה אלטרנטיבית. איך מוצאים לקוחות?

10. איך כותבים תכנית עיסקית?

11. איך מתחילים באירגונים גדולים?

12. האם כדאי למכור בזול?

13. איך הופכים את התחביב לעסק?

14. איך יוצרים את השוק שלי?

15. איך משיגים כסף?

16. יציאה מעבדות לחירות

 

עוד ב"הדרך למעלה:

התפתחות

טיפים

בריאות

עסקים

 

"איך מתחילים עסק חדש בתחום של אימהות ותינוקות?"

 

שאלה:

חנה שלום

אני נמצאת בתקופה של שינוי בחיי והחששות גדלים ....

בימים אלו אני מסיימת 2 קורסים :

1. מדריכות הכנה ללידה

2. מנחת קבוצות לאימהות ותינוקות לאחר לידה.

בימים אלו בהליך של הוצאת כרטיסי ביקור וברושורים.

איך משווקים את עצמי?והיכן? נושא האימהות ותינוקות חדש.

איך מתחילים??.

די מפחיד

אשמח אם תעני לי

אהובה

 

תשובה:

 

אהובה שלום,

לשמחתך, את לא נופלת על קרקע בתולית. תחום ההריון והלידה הינו תחום מאוד מטופל ותוסס בשנים האחרונות - עניין שודאי היה מהגורמים שהביאו אותך, ישירות או בעקיפין, לעיסוק בנושא. אם אני קוראת נכון את השאלה שלך, הרי שמה שהכי ברור ממנה הם החששות הטבעיים מ"הקפיצה למים". הייתי מתחילה לאט. ראשית, טוב שאת מפיקה כרטיסי ביקור. ניתן לכתוב עליהם כל מה שאת עושה ולהציב אותם במקומות אליהם מגיעות לקוחות פוטנציאליות (טיפות חלב, חנויות לתינוקות, מרכזי הורות למיניהם, מעבדת קופ"ח ועוד).

 

לדעתי קצת מוקדם להשקעה בברושורים. אם אפשר, חכי עם זה עד שתדעי יותר טוב למה מצפה ממך השוק. דרך חלופית לברושור להגעה ללקוחות הוא האינטרנט: הקימי לך אתר בית (יש כאלו לנשים העוסקות במקצועות דומים), תרשמי אותו בכל אתרי ההורות, ההריון והלידה וצאי לדרך... הייתי מציעה גם להראות נוכחות קבועה בפורומי הריון, לידה והורות (הורים לתינוקות, הנקה וכיו"ב). במקרה ותזדקקי לדף מודפס - תוכלי בינתיים להדפיס את דף הבית של האתר.

 

במקביל, הייתי מתחילה לבדוק מרכזים קיימים ולעבוד עבורם כפרי-לאנסזרית, בהעברת קורסים וכל מה שמתאים לפרופיל המקצועי שלך. מרכזי הריון, לידה והורות כאלו צומחים היות כפטריות אחרי הגשם ולא תתקשי לאתר כאלו באיזור מגורייך. מדובר בצבירת נסיון ובחשיפה שתגלגל עבורך את מרכיב הפרסום הכי משמעותי בתחום: פה לאוזן.

 

התחרות בתחומך עצומה. הקהל - קהל רגיש מאוד ושחשוב להתייחס לרגישויותיו הרבה יותר מאשר במערכים עסקיים אחרים. אני מציעה בחום שתעלי על הנייר את חזונך האישי, את הפילוסופיה ה"ארגונית" שלך בנושאי שרות, העצמה, תמיכה וכיו"ב ואת תכניותיך. זה יתן לך תמיכה שאת זקוקה לה לאורך הדרך ואינדיקטור טוב לעדכוני הדרך על פי מהלכה.

 

להלן כמה קישורים שיעזרו לך להתחיל בחיפוש...ובטיפוס למעלה!

בהצלחה,

חנה

http://www.emadama.co.il/

http://www.galgalhatzala.co.il/birth_galgal_hatzala.asp

http://www.leyda.co.il/

http://www.dyada.co.il/

http://www.lirkod.com/

http://www.bizinfo.co.il/babyrelax/

 

 

______________________________

שילחי שאלה לחנה בית הלחמי

______________________________________________