לשפר את תדמית הגוף

מאת: אריאן לב, מטפלת הוליסטית

 

 

עוד:

מחמאות: לימדו לאהוב אותן

תשעה חודשים של טירוף

חושים

אכילה נבונה לנוער

הריון: אור שמחה ובריאות

עיסוי בהריון

עיסוי לאם ולילד

 

השפעת ביטוי רגשות על מחלת הסרטן

ממוגרפיה - חבל על הזמן?

 

השפעת התערבות פסיכולוגית על הפחתת הסיכון

 

תזונה וחיי המין

השמנה - מחלת המאה

ויטמין אי וצלקות

סידן - המציל הלבן

עצמותי המתפוררות וצריכת החלב

עד העצם - על אוטיאופרוזיס

סעודות היופי

תזונה ומתח

יופי חיצוני מתחיל בפנים

מי מחזק אותי? ויטמין בי12

מעשנות ותזונה נכונה בגיל ההתבגרות

תרומת הטיפול הפמיניסטי

 

הערכה עצמית גבוהה היא שלב חשוב, שבדרך כלל אין מודעים לו, כאשר אנו רוצים לרזות. אך זהו חלק חשוב ביותר איננו יכולים לרזות ולשנות את הרגלי אכילה שלנו ללא שינוי מעמיק בדרך ראיתנו את עצמנו.

 

למחשבות שלנו יש השפעה עצומה על הצורה שאנו נראים אם נאמין שאיננו יכולים לרזות לא נרזה אפילו אם מאוד נרצה ונתאמץ.

 

אם נאמין שלא משנה מה לא נהיה מושכים לעולם אכן לא נהיה מושכים לא משנה מה נלבש לא משנה כמה נרזה.

 

הנה לפניכם תרגילים אחדים אשר יעזרו לכם לחזק את הדימוי העצמי.

 

  • ראו את עצמכם כמושכים  ונאים כמו שאתם.

 היו גאים בהופעתכם. טפלו וטפחו את עצמכם - במספרה נסו תסרוקת חדשה ומחמיאה, בחנות הבגדים קנו בגד חדש שיתאים לכם ושתרגישו טוב בו. חשוב שתלמדן לאהוב את עצמכם בצורה הנוכחית, לפני שהורדתם במשקל.

 

אחלוק איתכם סיפור של אחת מהלקוחות שלי, אישה נאה שסיפרה כיצד מכריה מתלוננים ומבקרים את משקלה העודף. בצעתי עם אישה זו הרפיה ובעזרת דמיון מודרך ראינו איך היא אישה יפה ומיוחדת הכי יפה בעולם והתרכזנו בתכונות היפות שלה.

 

כמו כן כמשימה לבית ביקשתי ממנה להעביר יום אחד  כשיא מדמיינת שהיא האישה היפה ביותר בעולם. בפגישתנו הבאה סיפרה לי האישה כי אנשים זרים החמיאו לה על מראיה.

 

העיקרון הוא שאם אינכם מעריכים את עצמכם, גם אחרים לא יעריכו אתכם.

 

  • היו נחמדים כלפי עצמכם. קנו לעצמכם פרחים, כרטיסים למופע שאתם אוהבים או ספר שרציתם בו. אל  תחכו עד שתרזו כדי לעשות זאת והתחילו לחיות.

  • התרכזו במעלותיכם.  האם יש לכם חוש הומור? האם אתם טובים במקצוע שלכם? האם אתם הורים טובים? חברים טובים?האם אתם יצירתיים?

 

דאגו להתרכז במעלות שלכם ולהזכיר לכם אותם כול יום כמה בפעמים ביום.

 

  •  חדלו לחוש אשמה בגלל בעיות המשקל שלכם.

  •  הציבו לכם מטרות יעד קרובות ומתונות. בחרו בשינוי אחד או שניים שאתם יכולים להתחיל בו מיד ולהצליח. הם יכולים להיות שינויים פשוטים, כמו הליכה בת 10 דקות בעת הפסקת הצהריים או אכילת תפוח במקום עוגה בארוחת בוקר. בסוף היום ציינו את ההישגים לכם.

  • חדלו לנהל את חייכם סביב האוכל ובעיות המשקל. החיים אינם רק בעיות משקל התרכזו בתחומים אחרים כמו הישגים בעבודה רצונות חלומות שהייתם רוצים להגשים אילו הייתם במשקל הרצוי..

  • בצעו מדיטציות אשר בהן אתם רואים את עצמכם כמו שהייתם רוצים להראות .


 

שלכם ובשבילכם באהבה גדולה

 אריאן לב – מטפלת הוליסטית

אתר: http://www.ima-adama.co.il/home/arian/

טלפון:  0508-871767

מייל:  Arian_lev@walla.co.il

 

 

מה דעתך?    תגובות: כיתבי לנו                            מעניין? שילחי לחברה

 

 

 

____________________________________________